Jsme pro vás ti praví?

Jsme malá a mladá firma s bohatými zkušenostmi v oblasti veřejných zakázek a dotací, kde najdete přátelský tým a příjemné pracovní prostředí. I přes to, že jsme mladí a malí, pracujeme na velkých a zajímavých projektech, které dále posouvají nás i naše klienty. 

Oceňujeme, když jsou naši kolegové orientovaní na výsledek a nechodí do práce si pracovní dobu jenom odsedět.

K odměňování patří i standartní benefity jako stravenkový paušál, možnost práce z domu, notebook, telefon.

Podívejte se na výpis aktuálně otevřených pozic

Pokud vás některá z nabídek zaujme, pošlete nám na e-mail info@tendera.cz pár vět o sobě a vaše CV. Pokud to po prvotním kontaktu bude fungovat, pozveme vás do našich kanceláří v Brně na České. Když to bude fungovat i po o osobním setkání, už vám u nás budeme chystat židli. 


Asistentka / asistent


Co u nás budete dělat?

- zajišťovat veškeré administrativní a organizační činnosti s cílem poskytnout podporu poradcům pro veřejné zakázky;

- po zapracování pracovat v systémech Share Point, POHODA, EZAK, NEN, VVZ, ISKP 14+, ISKP 21+;

- zajišťovat provoz kanceláře, objednávání materiálu a služeb;

- zajišťovat přebírání, evidenci a odesílání pošty, přebírání a evidenci nabídek do výběrových řízení;

- zpracovávat přijaté a vydané faktury;

- připravovat smlouvy, zajišťovat evidenci klientů;

- vyhledávat obchodní příležitosti, připravovat nabídky do výběrových řízení.


Co nabízíme?

- zajímavou a odpovědnou práci, kde budete neustále získávat nové informace napříč různými obory;

- dlouhodobou spolupráci;

- příjemné pracovní prostředí v centru Brna;

- pružnou pracovní dobu;

- 5 týdnů dovolené;

- zaměstnanecké benefity (např. příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo dovolenou, zdravotní volno);

- vzdělávací kurzy a školení.



        Poradce pro veřejné zakázky


        Co u nás budete dělat?

        - kompletně administrovat veřejné zakázky v režimu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a podle pravidel dotačních programů

        - komunikovat s klienty z veřejného i soukromého sektoru a poskytovat jim poradenství v oblasti veřejných zakázek


          Co nabízíme?

          - zajímavou a odpovědnou práci, kde budete neustále získávat nové informace napříč různými obory

          - dlouhodobou spolupráci

          - příjemné pracovní prostředí v centru Brna

          - pružnou pracovní dobu

          - možnost práce z domu až 2 dny v týdnu

          - 5 týdnů dovolené

          - příspěvek na stravování

          - příspěvek na penzijní připojištění nebo dovolenou

          - vzdělávací kurzy a školení


            Jak si Vás představujeme?

            - máte povědomí o zákoně č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek

            - orientujete se v rozhodovací praxi a komentářové literatuře

            - máte zkušenosti s administrací veřejných zakázek

            - jste aktivní řidič – řidičské oprávnění skupiny B

            - máte dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování


              Projektový manažer HPP

              Orientujete se v oblasti dotací a veřejných rozpočtů? Máte reprezentativní vystupování a rádi komunikujete s klienty? Chcete se podílet na zajímavých projektech našich klientů? Na hlavní pracovní poměr hledáme člověka, který je nadšený pro svoji práci, má tah na branku a cit pro obchod. 

              Co vás čeká v prvních třech měsících?

              • seznámíte se s firemní kulturou a interními procesy,
              • naučíte se vyhledávat a analyzovat Plány rozvoje obcí,
              • naučíte se orientovat v dotačních výzvách a zpracovávat analýzy dotačních příležitostí,
              • budete vyhledávat nové obchodní příležitosti,
              • budete komunikovat s klienty a posuzovat jejich představy a záměry,
              • naučíte se pracovat s elektronickými nástroji jako je EZAK, NEN, CDD, ISKP 2014+

              Kde budete po prvním roce?

              • budete samostatně posuzovat investiční záměry veřejného a neziskového sektoru,
              • vhodné investiční záměry budete doporučovat k realizaci, vyhledávat vhodné dotační příležitosti,
              • investiční záměry budete posouvat dál – připravovat žádosti o dotaci, povedete klienta od první fáze přípravy projektu až k úspěšné realizaci,
              • budete se podílet na realizaci projektu

              Co k tomu potřebujete?

              • tah na branku, schopnost zaujmout,
              • schopnost učit se nové věci a rychle se adaptovat na měnící se pravidla,
              • ochotu pracovat ve vysokém tempu a schopnost dotahování věcí do konce,
              • příjemné a seriózní vystupování, pro klientský přístup,
              • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič,
              • zodpovědný a pečlivý přístup
              • časovou flexibilitu v návaznosti na aktuální potřeby klienta


              Projektový manažer - externí spolupráce


              Tato pozice je určena pro externí spolupráci. 

              Orientujete se v oblasti dotací a veřejných rozpočtů? Máte reprezentativní vystupování a rádi komunikujete s klienty? Chcete se podílet na zajímavých projektech našich klientů? Hledáme na externí spolupráci člověka, který je nadšený pro svoji práci, má tah na branku a cit pro obchod. 

              Co vás čeká v prvních třech měsících?

              • naučíte se vyhledávat a analyzovat Plány rozvoje obcí,
              • naučíte se orientovat v dotačních výzvách a zpracovávat analýzy dotačních příležitostí,
              • budete vyhledávat nové obchodní příležitosti,
              • budete komunikovat s klienty a posuzovat jejich představy a záměry

              Kde budete po prvním roce?

              • budete samostatně posuzovat investiční záměry veřejného a neziskového sektoru,
              • vhodné investiční záměry budete doporučovat k realizaci, vyhledávat vhodné dotační příležitosti,
              • kompletně se postaráte o investiční záměry – budete připravovat žádosti o dotaci, provedete klienta od první fáze přípravy projektu až k úspěšnému překlopení projektu do realizační fáze

              Co k tomu potřebujete?

              • tah na branku, schopnost zaujmout,
              • schopnost učit se nové věci a rychle se adaptovat na měnící se pravidla,
              • zodpovědný a pečlivý přístup
              • časovou flexibilitu v návaznosti na aktuální potřeby klienta